Applicazione di l'asciugatrice à cinturione à vite di nitratu di cromu

Nitratu di cromu hè cristalli monoclinic orthorhombic purple scuru, spessu usati in a fabricazione di vetru, catalizzatore di cromu, stampa è tintura, etc.. Hè ottenutu da a cumplessa reazzione di descomposizione di triossidu di cromu è di l'acidu nitricu aghjunghjendu saccarosi, è u pruduttu hè seccu da filtrazione. è a separazione.

Per l'asciugatura di nitratu di cromu, hè cunsigliatu l'asciugatore à cinturione à viti.L'asciugatrice di vacuum belt hè largamente utilizata in a fabricazione di materie prime chimiche è API per via di a so grande zona di riscaldamentu è di l'alta efficienza di evaporazione.

U conu hè furnutu cù una giacca di riscaldamentu è a fonte di calore hè acqua calda, oliu cunducente di calore o vapore di bassa pressione, perchè u muru internu di u conu pò mantene una certa temperatura.U materiale righjunghji u puntu più altu è poi automaticamente scorri à u centru di u vortice torna à u fondu di u conu da a gravità è l'inerzia, tuttu u prucessu rende u materiale forzosamente riscaldatu in u conu, cunvezione relative, mischju, diffusione di calore in u materiale. , affinchì u materiale face un all-intornu irregulari U prucessu tutale rende i materiali in u cilindru cune-shaped riscaldamentu furzatu, cunvection parente, mischjà, diffusion di calori in i materiali, cusì chì i materiali per una gamma completa di muvimentu reciprocating irregulari, compie i materiali cù una sola cintura spirale è a superficia di u muru di u cilindru per u scambiu di trasferimentu di calore d'alta freccia, in pocu tempu per ottene l'effettu di riscaldamentu è siccatu.Cusì chì l'acqua internu materiale evaporate continuamente, sottu à l'azzione di a pompa di vacuum, u vapore d'acqua hè purtatu fora da a pompa di vacuum, cum'è a ricuperazione di liquidu pò esse aghjuntu cundensatore, ricuperazione di cisterna di almacenamentu di liquidu.Dopu chì l'asciugatura hè finita, apre a vàlvula di scaricamentu inferiore è scaricate u materiale.

XLP-(1)
XLP-(2)

Caratteristiche di prestazione di l'asciugatrice à cinturione di nitru di cromu

1. L'equipaggiu adopta giacca è riscaldamentu internu di u cinturione spirale, chì aumenta l'area di riscaldamentu generale di l'equipaggiu da circa 40%.

2. L'agitatore di cinturione spirale unicu usatu in l'equipaggiu hè un pruduttu apposta, chì pò rializà l'effettu di a circulazione in fondu è pò ottene u rendiment di trasferimentu di calore forzatu.Tasso di riempimentu di materiale in u casu di 40% ~ 100%, pò uttene u 100% di l'utilizazione di riscaldamentu.Adatta per u mischju è l'asciugatura di materiali delicati.

3. U sistema cumplettamente sigillatu, senza contaminazione di materia straniera, alta pulizia, soprattuttu adattatu per mischjà è siccà di intermedii farmaceutichi è API, è ancu adattatu per mischjà è siccatu di API sterili.

4. Picculu gap trà l'agitatore di cinturione di viti unicu è u muru di u cuntinuu pò impedisce in modu efficace chì u materiale si cundassi nantu à a superficia di u muru.

5. Aduttà a struttura di cilindru di cune à angolo picculu, cusì chì a vitezza di scaricamentu hè rapida, pulita è senza accumulazione di materiale.

6. Cunfiguratu cù u dispusitivu di ricucimentu: a polvara suscitata in u prucessu di siccamentu di u materiale per via di l'asciugatura di u materiale hè adsorbita nantu à a trappula di vacuum, bluccandu u canali di vacuum, è u canali di gasu unobstructed porta direttamente à l'estensione di u tempu di siccà.A più bassa a temperatura di u materiale in u prucessu di siccà è u più brevi u tempu di siccà, menu a qualità di u materiale hè affettata.Per i mutivi di sopra, u secadoru di cune unicu sviluppatu da a nostra sucetà hè dutatu di un dispositivu back-blowing nantu à a trappula di vacuum, chì pò mantene u canali di vacuum apertu durante u prucessu di siccamentu di i materiali, assicurendu cusì u tempu di siccamentu è a qualità di siccazione.

7. A valve di scaricamentu di fondu hè una valvola di sfera o una valvola di piastra di pumping, chì hè affidabile è pò mantene un altu gradu di vacuum durante u funziunamentu, chì conduce à l'asciugatura di u vacuum.

8. L'attrezzatura hà una struttura compacta, corre pianu è proporzionale, cù una bona sigillatura, senza fuga di lubricazione, operazione faciule è longa vita di serviziu.


Tempu di posta: 06-06-2022